Saturday, March 30, 2013

Påskafton

Igår var vi på 25 årskalas och hade jätteskoj. Jättegod mat och mycket skratt med fina människor. Vi kom inte hem förren vid halv tolv på natten vilket är väldigt sent för mig nuförtiden :) Så idag slappar vi och det är så skönt. Jag har fortfarande jätte jätte ont i mitt vänstra revben högst upp under bröstet. Att hosta är en omöjlighet för då känns det som om revbenet går i tu. Men det är värt det tusen gånger om för snart får vi träffa vår lilla bebis.
Det har snöat både igår och lite idag så nu är det vitt på marken igen, konstig påsk jag kan inte komma ihåg sist det var snö på påsken. Men den är ju tidig i år iof.

Har precis ätit en apelsin en av mina stora cravings nu när jag varit gravid.
Nu ska jag slappa vidare och påskägget ska ju också ätas upp :)

We went to a 25 year party last night and had lots of fun. Really good food and
cakes, yummi! We didn't get home until 11.30 am so today we're just relaxing and eating easter candy :)
It snowed yesterday and I can't remember
when that happend on easter last. Very unusual. But easter is early this year.
Have a great day/night!













No comments:

Post a Comment