Friday, March 22, 2013

V 36

Idag är det dags att gå in i vecka 36 (35+0) Jag halvsitter i soffan och känner små svepande rörelser från bebis och lite små buffar. Nu senaste veckan märks verkligen att det inte finns så mycket plats där inne. Det har varit lugnt på sammandragningsfronten och jag har kunnat sova hyfsat bra senaste nätterna. I början av veckan låg jag vaken ett par timmar per natt och hade stenhård mage.

Jag har jobbat heltid hela veckan och fått mycket gjort som jag har på todo listan innan det är dags att gå på mammaledigheten. Jag har gjort min sista löneberedning för ett bra tag minst ett år i allafall :) Har haft min ersättare hos mig och gått igenom allt med henne och det känns skönt att jag nu gått igenom allt och kan snart släppa det. Jobbar 8 dagar till ( helt sjukt) och sen är det dags att gå hem och vänta in dagen D!

Har i princip allt förberett här hemma, ska tvätta upp lite små söta kläder i helgen och packa klart bb väskan också. Ska absolut inte överdriva och ha hur mycket som helst i bbväskan som vissa verkar göra.

Nu ska vi äta tacos och kolla på Sverige matchen sen blir det sovmorgon (förhoppningsvis om jag kan sova bra inatt) och sen kalas imorgon eftermiddag!

Det har snöat hela dagen idag också och varit svinkallt, nu får det väl snart sluta ?!

No comments:

Post a Comment