Friday, March 29, 2013

W 37

Idag är det 37 (36+0) och denna vecka har gått jättefort. Har jobbat hela veckan och nu är det påskledigt Fredag till Måndag. Riktigt skönt! Sen är det bara Tisdag till Fredag kvar på jobbet. Fredag nästa vecka är min sista jobbdag och jag känner att jag är i mycket bra fas. Har gått igenom allt med mina två vikarier och jag har också bockat av i princip allt på to-do listan. Lite smått och gott kvar nästa vecka bara sen lämnar jag kontoret för andra äventyr.

Besökte barnmorskan i Onsdags och alla värden var jättebra, kurvan ligger där den ska och full aktivitet där inne. Dock är busbebisen inte vänd med huvudet nedåt så jag ska dit nästa vecka på koll igen och så får vi ta beslut om vad som ska ske efter det. Blir ev vändningsförsök vilket jag
inte är så pigg på men det får helt enkelt bli som det blir.

Igår var vi i stan och handlade nödvändigheter till mig i form av amningströjor och några extra amningsbhar, stora hemmatröjor och mjukisbyxor samt nya träningsbyxor till mina många promenader med barnvagn och hundar. Såklart slank det ner något till
bebisen också ett 4 dels-set med body, byxor, mössa och tröja med smurfarna på ( Chris valde ) och två andra mössor.
Sen blev det sushi och sweet chili kyckling på favoritrestaurangen.

Glad Påsk!

It's week 37 today and this week went really quick. Worked Monday til Thursday
and now it's public holiday Friday til Monday. Next week is my last week at work and it's only four days.
Went for checkup on Wednesday and
everything was really good.
We went in to town yesterday for some shopping for the baby and the mum-to-be :) Just bought some comfy clothes that's all i can fokus on now. Soft nice big beeing home clothes ;)

Have a great Easter!












No comments:

Post a Comment