Sunday, March 03, 2013

Söndagens utflykt

Åkte på en liten shopping runda med mamma och L idag. Det blev möbelaffären där jag hade presentkort, Mairo och så fikade vi också. Där fick vi syn på en hjärtformad smörgåstårta så vi bestämde oss för att köpa hem den och äta hemma istället. Vi hade en härlig dag och för mig blev det några köp idag, klädhängare/hatthylla, gardin till köket och så fick lillbus i magen en present från mormor. En teddybjörn och på foten står det "My first teddy" från Bukowskis. Passar perfekt eftersom jag tänkt att jag vill ha en som kan vara första nallen och ännu mer speciellt att det blev en gåva från min underbara mamma. Innan mamma körde hann vi med en promenad med vovvarna.

Nu ska jag bara vila för imorgon är det jobb. Spänner jättemycket i magen på kvällarna och magen är stenhård. Svårare och svårare att sova och vaknar ofta av att jag ligger fel. Är i vecka 33 nu! Var hos bm i Fredags och allt såg bra ut. Fick lyssna på hjärtljuden, det absolut bästa som finns att få höra det lilla tickande hjärtat. Börjar nästan gråta när jag tänker på vilket mirakel det är. Märker hur jädra känslig jag blivit. Grät häromdagen när jag kollade på masterchef kids Australia och vissa fick lämna tävlingen. Gravidhormoner! Dags att sluta pladdra :) Gonatt!


Went for a little shoppingtrip today with mum and L. We went to two furniture shops and then we went for "fika"
to the bakery for some cakes :)
Mum bought the teddy on the photos for our little one today! So cute and got "My first teddy" written on the foot!



















No comments:

Post a Comment