Wednesday, March 06, 2013

50 days left

Idag är det exakt 50 dagar till beräknat bf. 50 ynka dagar, helt fantastiskt att det är så nära! Som vi har räknat dagarna från den dagen vi såg det där plusset. Det var totalt lyckorus och en så mäktig känsla! Och nu snart dags för oss att få träffa detta nya lilla liv som håller på att växa för fullt där inne!

Idag har vi varit på föräldrarkurs hos barnmorskan med ett gäng andra blivande föräldrar. Det var sista gången idag och det var riktigt lärorikt med dessa träffar.

Idag har varit en riktig vårdag! Så härligt att få sådana här dagar! Vi har gått en
lång runda med hundarna och nu ska jag laga lite fisk i ugnen med cous-cous.

Det börjar närma sig mammaledighet för mig och imorgon kommer min ersättare under mammaledigheten och ska lära upp sig så det går smidigt sen när det är dags för mig att gå hem från jobbet. Bara några veckor kvar nu! Får hoppas jag kan jobba så länge som jag tänkt, man vet ju aldrig när vår lilla bebis tänkt komma ut!

Beautiful spring day today!







No comments:

Post a Comment