Showing posts with label Photos. Show all posts
Showing posts with label Photos. Show all posts

Saturday, January 05, 2013

Morning walk

Was up early this morning and enjoyed the beautiful weather. The dogs loved it to, running around at our favorite walking track were we live.

Now were going to our little town to visit mum in her shop, then we have some stores to visit and after that another walk in the sun somewhere! Later it's birthday celebrations for my aunties husband.
















Monday, December 24, 2012

God Jul / Merry Christmas

Vill önska en God Jul och hoppas ni får en härlig julafton idag var ni än befinner er i världen!
We wish you a Merry Christmas and hope you'll get a wonderful Christmas!

Vi har en dag full av aktiviteter framför oss. Det har kommit massor av snö så nu är allt vitt igen. Vi var på julbord igår hemma hos vänner. Vi var några stycken par som hade knytkalas. Det var riktigt mysigt och god mat. I Lördags var vi på andra festligheter, med MIG-turnering och även där jättegod mat! Så det har varit fullt upp med andra ord. Men imorgon har vi inget bestämt så då ska vi bara vara hemma och ta det lugnt! Jag har julledigt nu tom 7 januari så ska se till att slappna av ordentligt! 

We have a day full of activities in front of us and it's so nice that we have so much snow here this year! Last night when we were driving home from our friends Christmas party it was snowing heaps! Our car was full of snow and it was really much snow on the roads. We had a really good evening last night with so much good food. At Saturday we went to another Christmas party, with MIG- tournament (Question game)  and again really good food! Soon were going for a Christmas brunch at mums. Then were off to grandmother and grandfather for some other Christmas traditions (lutfisk). Tonight were going to be at our place and my family is coming here. More food :) 
Now I'm having a Christmas break from work until 7th of January! Time to get ready and wake up Chris, don't want to be late at Christmas :) 

Once again have a very Merry Christmas! :) Some pictures from our house. 















Sunday, November 18, 2012

Förkyld och halsont

Känner mig lite halvt sjuk idag med förkylning, trötthet och lite halsont. Inte alls bra, måste krya på mig till imorgon för jag måste till jobbet eftersom det är deadline för lönerna på Tisdag. Sen ska den massiva lönefilen skickas tidigt på Onsdagmorgon så de utbetalas till Fredag. Annars har jag nog 100 st arga jobbare utanför min dörr då ;) Men med massa honungsvatten, citron, frukt och vatten ska det nog lösas. Och vila förstås, väldigt viktigt! Chris och Ola är och spelar fotbollscup inomhus så det är lugnt i huset nu. Bara 2 snarkande hundar och nån gammal slö film som hörs. Det är så grått och tråkigt ute idag igen, en riktigt ruggig kall Novemberhelg. Brr. Roar mig med att kolla bloggar från betydligt soligare och varmare ställen och längtar efter en resa snart som dock tyvärr inte kommer inträffa inom det närmaste. Men jag ser fram emot vår Stockholmstripp på Torsdag. Vi har bokat in på Nordic Sea Hotel i centrala Sthlm. Så det blir grym hotellfrukost och så ett kärt återseende av vår gamla hemstad Stockholm ( bodde där 4 år) Nu ska jag hänga upp tvätten!


Im not feeling so good today, having a cold so im just relaxing and eating lots of fruits, drinking lemon/honey water and trying to get better for work tomorrow!! I have a very important day tomorrow so have to get my energy back. Have to finish all the pays tomorrow. Otherwise around 100 people dont get their pay :) So better rest today! Chris and Ola is playing indoor soccer tournament or cup or whatever you say in english. Its been a grey, cold weekend. A typical November weekend. Cant wait for December when all the Christmas decorations lighten upp our side of the world!! Now its time for me to fix the wash then back to a movie.



Instead of looking out the window today (grey) I look at our photos from our Italy trip in July 2012





















Monday, September 24, 2012

Pictures from our trip to Bohuslän in September

Hey there!

Here are finally some photos from our trip to Bohuslän in Sweden. It's at the west coast, around one hour north of Gothenburg. It was a very relaxing week. Sometimes a bit to relaxing :) But we went for small little trips around to different towns. It's not summer season in September so it was quite. But that's just nice. Last year Chris mum and dad was with us when they were visiting us from Australia. It was so lovely to be able to show them this beautiful place. Ok here are some photos.



All photos  © 
Don't use without permission






















Friday, November 26, 2010

Friday night Melbourne

Chris o Jerry ar ute i Melbournes nattliv. Tanterna Ida o Lisa ar hemma och tar det lugnt. Valdigt skont tycker jag. Imorgon blir det Melbourne Zoo. Jag har massor av harliga bilder fran dagen idag. Vi akte runt hela Melbourne och Chris var turistguide. En riktigt duktig sadan. Men nu kommer iaf lite bilder fran brollopet vi var pa forra Lordagen. Chris var ju bestman sa han hade fullt upp hela dagen. Efter bloggandet ska jag forsoka sova. Det ar fullt levande utanfor och nagon som skriksjunger i nan bar. Sa det blir formodligen svart att fa nagon somn. Forhoppningsvis trottnar de snart. Godnatt

Alla bilder ar tagna av mig och ni vet nog vilken kamera vid det har laget :) 
Jag har inte redigerat dem nagonting alls. Jag ar for lat for det just nu.


 All pictures taken by me. Wedding in Australia, Chris was bestman to Jimmy. So he was very busy all day. It was a beautiful wedding.
Today we've been driving around to show Lisa and Jerry Melbourne. We went to Botanical Gardens, St Kilda beach, Melbourne central, Chapel St, War Memorial, Crown Casino, Southbank. Chris was our private guide :) Time to sleep. Goodnight