Sunday, March 03, 2013

Solen värmer mig idag

Sitter just nu ute på en stol i ett hörn och solen värmer riktigt gott. Kan inte sitta här för länge för då blir det för varmt. Så jäkla skönt att det är sådant här väder en Söndag. Har klippt av lite gamla torkade blommor från förra året och börjar så sakta att städa upp i trädgården inför våren. Så det blir lite trädgårdsarbete idag för mig och sen ska jag även träffa mamma och pappa. Chris är iväg och spelar fotbollscup. Nu ska jag göra mig en smoothie så jag får lite energi och vitaminer till mig och den lille. Igår var det kalas för min bror som fyllde 26! Mycket trevligt och gott. Ha en bra Söndag!

Sitting out in the sun enjoying the beautiful spring weather! Very thankful
for this weather a Sunday! That means that I can be outside all day!
I started to clean up in our garden and Chris is away playing in a soccer tournament.
Have a great day or afternoon/night in Australia!















No comments:

Post a Comment