Tuesday, April 02, 2013

Brödbakning

I påskhelgen blev det lite brödbakning. Hade keso i och det blev jättegott! Sen gjorde jag en chokladkaka som jag hade med mig till vår familjepåskbuffe men den blev jag inte supernöjd med. Övriga tyckte den var god men ibland känner man ju så själv. Sen har jag planterat lite och suttit ute i det fina vädret och solat ansiktet :)
Två dagar kvar på jobbet, har fortfarande inte fattat det :) Idag åkte jag in till stan efter jobbet med en vän och shoppade lite till spjälsängen, plastad frotte, bäddmadrass, lakan så nu är allt fixat till den. Sen kollade jag in ett skötbord som pappa ska handla hem imorgon :) Det blir ett troll lux skötbord. Nu är jag supertrött!
Det blev sushi och wok från favoritstället till middag ikväll! Lycka för en höggravid ;)



Baked some bread the other day and it was yummi! Two days left at work and then I can make lot's of different breads and cakes :)
It's been lovely weather today. I went in to town after work with a friend and bought some stuff for the baby cot then we had some food at my favorite restaurant off course :)

We had a lovely relaxing easter together. Lot's of food and candy and good times!



















No comments:

Post a Comment