Wednesday, April 10, 2013

Back from a long walk

Det såg så härligt ut med solen som
lyste in när jag vaknade vid åtta imorse så jag bestämde mig för att gå en runda i skogen med hundarna. Familjen vill inte att jag ska gå långa rundan själv men idag gjorde jag det ändå :) Nu är det ju väldigt nära bf så jag kan förstå att de inte vill att jag ska gå själv så långt i skogen. Men det gick bra idag. Hundarna älskade det och nu ligger de och snarkar här i soffan efter vår härliga promenad. Jag har haft ganska mycket sammandragningar och molnande värk inatt. Alltid värre på nätterna. Har precis ätit en stor tallrik havregrynsgröt med linfrön och solrosfrön. Nu ska jag vila lite sen blir det lite fixande här hemma. Lite senare kanske jag kör en sväng. Får se vad som faller mig in. Någon dag ska jag baka kardemummabullar. Kanske idag kanske imorgon.

I just came back from a long walk in the forest with the doggies. Mum, dad and Chris DON'T want me to walk by myself in the forest when it's so near for me to have our baby but today I went anyway :) Schh don't tell them :) It was to nice weather to not go for a long walk. And the doggies loved it. I'm going to relax now and then clean up a bit. Later I'll probably go for a little drive somewhere.

Found some signs of spring today on my walk.























No comments:

Post a Comment