Thursday, April 11, 2013

So yummi

I baked some really nice cakes today. Oh it's very dangerous to bake like this, I can't stop eating them :) They just melt in my mouth!

Promise I will make these again when we get visitors from Australia :) Very soon!

Idag har jag också insett att åka till Maxi kl 9 på förmiddagen innebär att det är smockat med pensionärer. Så det ska jag undvika i fortsättningen :) Inte för att jag har något emot pensionärer haha men det var så fullt överallt och nu kan jag ju handla när jag vill så då väljer jag en annan tidpunkt.

Imorgon är även Chris ledig så då blir det att hitta på nåt kul. Om orken finns imorgon vill säga. Det vet man ju tyvärr inte som höggravid så vi tar det som det kommer.

Nu vaknar jag var tredje timme hela nätterna och sista nätterna har det även varit samma tidpunkt. 12, 03 och 06.
Mycket sammandragningar på nätterna och toabesök. Nu är det helt omöjligt att ligga på sidan för då får jag kramp. Så bara att ligga på rygg och försöka sova, nästan omöjligt att somna så.

Imorgon är det vecka 39 ( 38+0) Nu börjar det verkligen närma sig! Så spännande men också nervöst!
Idag har det varit väldigt kallt, molnigt hela dagen och lite regn ikväll. Men nästa vecka ska våren komma på riktigt och ordentligt säger de som vet. Närmare 20 grader har de lovat! Vi får se :)















No comments:

Post a Comment