Monday, April 08, 2013

Första lediga dagen från jobbet

I Torsdags jobbade jag min sista dag på jobbet på ett väldigt långt tag. 1 år eller kanske tom 1 1/2 år. Så idag Måndag räknar jag som den första lediga dagen eftersom Fredagen spenderades som inbokat på förlossningen. Nej ingen bebis än :) Så nu har jag kört på en liten tur och handlat vårblommor som jag ska plantera idag. Sen hade jag en kupong på blöjor stl 1 nyfödd från Libero så hämtade ut det plus handlade lite annat i matväg. Hundarna springer runt på tomten och jagar och skäller på kråkorna :) De njuter nog lika mycket som jag nu när de kan vara ute hela dagarna :) Skönt för dem att slippa vara hemma själva när vi jobbar!

Nu ska jag fortsätta slappa här i min lilla solhörna. Solen värmer rejält och det är lä här så knappt nån vind.

My first real day today that I got off work.
It's a nice sunny spring day and I just went to buy some flowers for outside. So today I will relax in the sun and plant some flowers.










No comments:

Post a Comment