Sunday, January 20, 2013

Söndag och nybakta frallor

Sov länge idag för igår hade Chris fest här hemma så jag var hos pappas. Det blev ganska sent innan jag kom hem så skönt att sova ut riktigt. Chris var inte hemma förren väldigt sent eftersom de var ute efter de varit här. De stänger väl tre så kan tänka mig att han ramlade in vid halv fyra- fyra inatt. Det var städat och fint när jag kom hem igår, gulligt att han hade fixat allt och tagit bort alla tomburkar. Efter 8 killar kan det bli ganska stökigt :)

Idag fick jag för mig att baka frallor till Söndagsbrunchen så det fick det bli.
Så jäkla gott med hembakat! Nu är Chris på väg att hämta min lillebror som också var med på festen igår så han kan få smaka några frallor också!
Sen ska jag ut i det fina vädret! Tror inte jag får Chris med mig idag, han ser väldigt trött ut :)

Chris had a party here last night for his friends and I went to dads house to get away :)
They had a really good night and at eleven they went out to a bar/nightclub. It was not messy when I got back home, I thought it was going to be after 8 boys but Chris cleaned before they left! Cute :)
Today I baked some bread for our Sunday brunch and now my brother is here eating some aswell :) I'ts really nice weather today so I'm going outside soon with the dogs. Think Chris staying inside, he looks really tired today :)











1 comment: