Friday, January 11, 2013

Freeedag

Har precis landat i soffan efter första jobbveckan efter ledigheten. Denna veckan har gått så snabbt och jag hann knappt inse att det är Fredag. Alltid mycket att göra i Januari. Bokslutsfixande, kontrolluppgifter och csruppgifter för alla anställda ska fixas med till skatteverket och andra filer som ska skickas hit och dit. Och inte att glömma alla uppdateringar och lååånga checklistor som ska göras inför det nya året. Men jag tycker det är kul när det är full rulle! Ett tag iaf :) Nu håller Chris på att göra chicken vol au vent till oss till Fredagsmiddag. En populär rätt hos Chris familj i Australien som hans
mamma och farmor gör jättegott! Så nu
har Chris lärt sig göra det här i Sverige.
Jag har haft min egna förrätt här i soffan som bilden visar. Nötter, torkad frukt, physalis, avokado och citronvatten blir kvällens snacks. Gott efter allt godis och chokladätande på sistone som jag är jädrigt trött på :)


Its weekend and this week went so quick!
It was a busy week at work but the whole month is always like this. New updates for the new year and lots of long checklist that I have to go true. But i like it better when its lots to do! Means that the time will go quick to April :)
Now its time to eat, Chris just made Chicken vol au vents :) And the other photo is our snacks for this Friday night! Its been to much sweets lately so I actually feel like this tonight instead of candy and chips. Have a good weekend!




No comments:

Post a Comment