Saturday, January 19, 2013

Loppis och solig promenad

Har fyndat idag på två olika loppis. Lägger upp en bild på mina fynd senare. Det är härligt vinterväder idag så vi har varit på en lång promenad. Nu ligger jag och vilar för fick ont vid ena höften på promenaden. Antar att det är foglossning. Som tur var så var vi nästan hemma igen. Fick gå sakta sakta och vinterjackan uppknäppt för den kan jag knappt knäppa längre för magen. Får fixa en annan. Så jag såg verkligen gravid ut sista biten när jag vaggade fram :)
Igår var vi hos vänner på fredagsmys. Det blev supergod italiensk pizza från en nyfunnen restaurang i vår lilla stad. Har inte vetat om denna lilla restaurang innan på ett av hotellen här. Kul när man upptäcker något nytt! Jag gillar inte sådan pizza från vanliga pizzerior bara massa fett och smakar inget enligt mig. Men dessa var som dem man får i Italien sen fick man kikärts/tomatsallad till och så deras pizzasallad som var lite krämig.
Blir mer gånger därifrån. Sen fick vi jättegod kladdkaka med grädde till efterrätt!


We went for a long walk today in the sun!
Some snowy photos from today! The ocean that we live close to is now frozen.



















No comments:

Post a Comment