Saturday, November 10, 2012

Trött, tröttare, tröttast

Idag har varit en väldigt slapp dag, jag inte varit trött utan supertrött. Så jag har spenderat dagen i soffan med en bra film först och sedan i sängen med tidningar bla nytt nummer av Leva & Bo. Bra tidning tycker jag. Ikväll ska Chris på lagfest för att fira att de gått upp en serie och jag ska bli bjuden på mat av mamma :) Sen är det ju "Så mycket bättre" på tv i kväll och det ska absolut inte missas. Nu sitter Chris och Ola och spelar Fifa så jag ska ta och gå ut en sväng med hundarna. Vet inte om det blir Malmö imorgon för vi har biljetter till Swedish House Mafia i Stockholm om två helger så då sparar vi shoppingen tills dess isåfall. Om vi inte tar en tur ändå imorgon men behöver städa och fixa också imorgon eftersom jag har varit så oaktiv idag :) Ja vi får se imorgon helt enkelt.

It's been a very relaxing day today, been sooo tired. First I watch a movie and then I moved in to the bed with some magazines. Chris have been working today but he's free tomorrow. He's going to their teamparty with soccer tonight, end of season-party and also to celebrate that they went up a division. Think they will have a lot of fun :) So I'm going out to mums for some food tonight.
Take care!



Some pictures from our home, this decoration is from our wedding. We had one at every table.


Chester pushed his food bowl to the corner. Found him like this ;)


In our kitchen. 


Very old chair!





Trying to find more of these plates and cups but still no luck. Rörstrands collection.


Chester posing....


..and his brother Otus also.


My precious Australian-born doggies! :)


No comments:

Post a Comment