Tuesday, November 13, 2012

12-11-13

Idag vaknade jag upp med härlig träningsvärk, främst i armarna. Vi var i badhuset igårkväll och simmade. Det ligger precis nära där vi bor så det är perfekt. Det var mysigt där igår lite halv mörkt och upplyst med blått ljus och lite dämpad belysning. Jag simmade hela tiden men Chris var mest i bubbelpoolen och i bastun. Han tyckte det var kallt i den stora poolen. Typiskt australienare eller ? :) De är väl bortskämda med varma pooler kanske. Jag får inte vara i varken bastun eller bubbelpoolen just nu men det var just simmningen jag ville åt och träning för mina muskler. Riktigt mysig kväll som vi kommer göra om ofta! Sen kollade vi på fotbollsgalan och Zlatan vann ju guldbollen återigen. Sjunde året i rad och ingen blev väl överraskad av det.

Ska se om jag kan hitta några bilder från simhallen till ett senare inlägg.

We went to the swimmingpool-complex just nearby our house last night and I feel that today in my muscles!! Great!!
It was really cozy there yesterday. I was swimming the hole time and Chris was in the bubbelpool and the sauna. He thought it was cold in the big pool ( but it really wasn't)
Typical Aussies maybe? :) Spoilt with really warm swimmingpools maybe? :)

We had a really nice evening and will def go there often!

I'll have a look if I can find some photos from this place for another blogpost!


No comments:

Post a Comment