Wednesday, May 26, 2010

Back in Stockholm

Efter flera härliga dagar i Blekinge/Skåne har vi nu anlänt till Stockholm igen! Det är så härligt att vara hemma i mina riktiga hemtrakter och det finns tusen saker mer vi skulle hunnit med. Maskerad festen i Lördags var oslagbar och ett minne för livet. Jag har tagit fantastiskt fina bilder som jag ska dela med mig av här ikväll! Nu är det bara att sätta fart igen med både arbete och universitetet. Imorgon har jag ett viktigt seminarium som jag måste förbereda lite till ikväll! Jag har massvis att berätta men nu är snart lunchen slut ! Men jag kommer ju uppdatera massor denna vecka så ni får reda på allt ! :)

We're back in Stockholm after a few days back at my familys in south of Sweden. It was so much fun at the costume party and I got a lot of beautiful pictures that I will publish on the blog this week!

Pictures : The costume party last year! Click here to read about it...



No comments:

Post a Comment