Friday, February 22, 2013

W 32

Idag går vi in i vecka 32! Så spännande! Det är fullt ös där inne med sparkar och kickar och vågrörelser när bebisen rör sig och byter position.
Jag känner av det ökade trycket speciellt på kvällarna då det är riktigt taight om plats. Svårt att hitta rätt position så det är bekvämt så jag får bulla upp med kuddar. Har känt av mer halsbränna också sista dagarna. Vaknade mitt i natten av det och det gjorde riktigt ont. Har haft lite grann innan bara. Drack ett glas mjölk och det hjälpte faktiskt en del.

Har även sammandragningar då och då och det var bra sa bm då bebisen tränar sig inför kommande förlossning.
Ibland får jag ont när jag är ute och går längre rundor eller att jag går för snabbt. Glömmer av tempot där i början och går oftast på som jag brukar sen säger det bara pang och jag känner det som om knivar sticker in vid höfterna. Foglossning!
Sen går det alltid över när jag sätter mig och vilar.

Denna veckans nya craving : ostskivor :) bara skära och äta och så ska det vara Wästgöta kloster den röda, haha så konstigt.

Week 32 today! It's full activity in my tummy with strong kicks from our little one. It looks unreal sometimes when he/she moving around in there. It sticking out on one side and you can see it like waves on the tummy. So amazing!
My new weird craving for this week is cheese :) I just slices the cheese and eat it just like that :)

It was beautiful sunny weather ( for onces) yesterday so we enjoyed the sun a lot.













No comments:

Post a Comment