Friday, February 08, 2013

W 30

Går in i vecka 30 idag! Känns som någon slags milstolpe med just vecka 30. Så det får vi fira ikväll :) Känner mig väldigt täppt idag, mer än vanligt eftersom jag varit det ett tag tillbaka. Vanligt att vara det när man är gravid men som sagt idag är det så jag får ta lite extra djupa andetag. Hoppas inte jag håller på att bli sjuk. Iof inte konstigt om jag blir det eftersom väldigt många är sjuka här på kontoret men de är här och jobbar ändå. Ska proppa i mig citron och apelsin i helgen så jag boostar mitt försvar :)
Imorse blev det detta goda till frukost. Brukar alltid äta gröt sen varierar det med vad jag äter till men ofta knäckebröd eller riktigt mörkt bröd. Väldigt svenskt! Havregrynsgröt med lite honung, hallon, linfrön och solrosfrön. Knäckebröd med leverpastej och inlagd gurka och så Proviva Nypon.

Det är något jag alltid saknar jättemycket när vi är i Australien. Svensk frukost :)


Week 30 today! Feels good to be in w 30 now so we have to celebrate tonight! :) My tummy is growing fast and it's lots of kicks and movements in there!

On the photo is my healthy swedish breakfast that I eat every day! Some changes then and then off course. Breakfast is the most important meal of the day. When I first meet Chris he only ate toasted white bread but now he eat oats and healthy brown bread instead. Much better! But he still loves his toast with vegemite :)

Bring on the weekend!













No comments:

Post a Comment