Thursday, December 27, 2012

Yes det fungerade!

Jag kan knappt tro det, jag fick med en bild i mitt inlägg från mobilen. Som jag har slitit mitt hår över att jag inte har kunnat lägga upp bilder i bloggen från min IPhone 4. Tack Iphone5 nu gillar jag dig ännu lite mer.

Vi har varit inne i stan idag på mellandagsrea. Hittade lite till hemmet, en byrå och så en extern hårddisk till alla miljoner bilder vi har på vår dator. Det var verkligen på tiden att vi köpte en sådan. Det blev inga kläder, tog Lindex men sen var jag trött efter alla elektronik och möbelbutiker vi varit på innan vi kom in till själva city så vi tog oss till favoritmatstället och åt sushi och sweet chili kyckling istället. Blir hungrig bara jag nämner det :)

Nu blir det en gammal Indiana Jones film som går på 5:an sen sova! Skönt med välbehövliga lediga dagar! Disken och all annan städning som jag har behövt göra idag egentligen har jag bara struntat blanka tusan i. Det kan jag ta imorgon. Det är ju ändå mörkt nu så det syns inte :) Gonatt!













No comments:

Post a Comment