Friday, December 28, 2012

Fredag, solsken och blå blå himmel

Vi vaknade upp till sol och blå himmel idag. Passade bra då vi var iväg i stan hela dagen igår (grått väder) så vi gick på en riktigt lång promenad med hundarna efter lunch. Annars har jag bara slappat idag och min duktiga man har städat. Trodde jag skulle ha mycket energi men efter 2-3 timmar ute på vår promenad så somnade jag i soffan och min inplanerade städning blev alltså inte av idag heller. Men så vaknade jag och såg att C fixat det mesta. Det är vardagslycka det för en trött gravid kvinna :) Jag har ändå varit piggare nu ett bra tag och de säger ju att det oftast är så i andra trimestern som jag är i nu. Första tiden sov jag mest hela tiden och mådde så fruktansvärt illa. Sen var det mycket som jag inte kunde äta då men nu kan jag äta i princip allt igen. Tur :)





We woke up to sun and blue skies today
so we decided to go for a long walk with the doggies. We were out walking for 2-3 hours and enjoyed the sun. We got really beautiful walking tracks just around were we live! I took some photos today so I'll post them also. I was really tired after our walk so I feel asleep on the couch together with the dogs :) Also tired after the long walk. When I woke up C had cleaned and made everything really nice in our house. Now we just had some lovely seafood garlic lemon pasta ala Chris. He really takes good care of me my wonderful Australian husband :) Time to have a relaxing Friday night!

































No comments:

Post a Comment