Friday, September 03, 2010

Lunchbabbel

Hey

Lite lunchbabbel igen! :)
Första gången på länge som jag fått springa iväg och köpa lunch. Jag försöker verkligen undvika
det här i Stockholms city eftersom för det första är så dyrt och för det andra brukar det inte vara lika gott som Chris hemlagade mat :)
Jag var ute och åt med en kompis igår efter jobbet så därför lagade Chris ingen mat igår.
På vägen till Ica råkade jag slinka in på HM. Allt är endast undanlagt tillsvidare. Försöker hålla tajt budget nu så jag kan shoppa massor i Australien istället. Kanske jag går dit och köper några av kläderna imorgon ändå. Det var ju så fina saker! Nu är det lite kvar på fredagens jobbdag sen blir det en lugn och skön helg med lite små utflykter och mycket mys. Hösten har kommit till Sverige. Jag tycker det är väldigt väldigt mysigt!

The autumn just arrived to Sweden! It's beautiful days and it's much colder now. But i really like this time of the year. We will have a relaxed weekend, I can't wait !

Some pictures of our cute dogs (twins) nearby our home in Stockholm.



No comments:

Post a Comment