Monday, September 06, 2010

Godmorgon Måndag!

Sitter och försöker att vakna till! Mitt lillfinger har svullnat upp som tusan tack vare ett myggbett. Ah varför just där? Vi åkte ut till Adelsö igår utanför Stockholm för en mysig lugn Söndag. Ja vädret var underbart men jag hade otur hela dagen. Blev anfallen av myggor och pissmyror. Tappade pannkakorna jag skulle värma på grillen på marken. Fick diverse olika kryp i maten. Otus, vår ena hund, fick en pinne rakt i ögat så nu är det jätte rött och svullet. Vi gick vilse mitt ute i ingenstans men efter många villovägar hittade vi tillslut till bilen.Vi lyckades hitta lite kantareller vilket var målet för dagen. Tyvärr hade en tant varit där och plockat en hel påse innan oss. Hon försökte gömma dem när vi kom men det gick inte lilla damen vi såg påsen. Ja vi hittade kanske 2 liter i alla fall.

Jag lyckades på något vis få med Chris på ett bakluckeloppis och jag hittade tre jättefina saker. Visar strax!

We went out to an island not for away from Stockholm for some mushroom picking and a grill. We also found a flea market and I will show you three beautiful things I found there in a moment.





No comments:

Post a Comment