Friday, June 11, 2010

Rainy day

Oh hurra VM har börjat och jag kommer inte få tillgång till TVn på några veckor.
Perfekt att ha en fotbollstokig man, rekommenderas starkt. Vilken tur att det är sommar så jag kan vara ute istället och tack för webtv också förresten. Tvn i sovrummet fattas en sladd till och jag har nu hotat med att det inte blir något fotbolls VM på den stora platttvn i vardagsrummet om inte det fixas snarast :) Det ska nog sätta fart på honom. Förövrigt är det en regnig dag men jag har livat upp med en extra färgglad klänning och ikväll är det Sommarfest med jobbet så regnet ja det ignorerar vi bara!

Det kommer snart flera inlägg om " Min väg till Australien" jag har inte glömt bort det :)
Tänkte också skriva ner lite tips som kan vara bra att tänka på om man ska åka till Australien.

Ha en härlig fredag!

Photo : Danny Santos 

No comments:

Post a Comment