Monday, June 14, 2010

Socceroos Nightmare






Vi laddade inför matchen igår med hemlagad tapas, australienska flaggan och C hade tom sin Aussie tröja på sig. Men vad hjälpte det mot starka Tyskland. Vi hoppas på nya tag från det australienska laget på Lördag ! Nu fixar jag med mina RAW filer och sen blir det en promenad i det härliga kvällsvädret med Chester o Otis. Jag fick en fråga idag angående våra hundar som jag ska publicera här i bloggen ikväll. Vi tog med dem när vi flyttade från Australien och jag tänkte skriva ett inlägg om hur detta gick till. 

We were pumped yesterday when Australia was playing Germany and we made tapas, C had his australian tshirt on and the aussie flag was up. But it didn't help at all when Germany played so brilliant. 
I will write a story about when we brought our dogs, Chester and Otis, to Sweden when we moved from Australia. It was a lot of work involved in bringing the dogs from one end of the world to the other.

No comments:

Post a Comment