Wednesday, June 02, 2010

Time to relax

Hej på er!

Den sista essän är inlämnad och nu har jag endast en opponeringsuppgift som ska in på 500 ord kvar sen är det över för denna gång! Jiipiiee :)
Jag har bokat in en massage på min lediga Fredag som jag ser fram emot så oerhört, det är jag värd!
Nu sitter jag här och intar en god lunch som C har lagat, thaiwok med räkor och gottigheter. Han är grymt duktig på att laga mat min underbara aussieman :)
Jag skrev alltid på engelska här innan och jag känner att jag fokuserar mer och mer på svenska. Men jag ska ta tag i det där och skriva på engelska också igen ! Det är ju så smidigt att skriva på svenska men jag måste ändå ha med en liten engelska del. Yes så får det bli....
Ha en härlig dag!

Bilderna är tagna i Australien! Längtar till hösten då är det dags igen...Ser fram emot
att bli en aussiemedborgare en vacker dag...Vi ska båda ha dubbelt medborgarskap är det tänkt :)


No comments:

Post a Comment