Wednesday, August 18, 2010

Ni får vänta...

lite till!
Internet strulade igår så jag kunde inte logga in. Den stora nyheten får ni alltså vänta lite till på :)

Vi håller på att organisera och fixa så vi kan åka till Mykonos nästa vecka. Vi har några kompisar från Australien som kommer till Europa och de ska dit så det vill vi ju inte missa.
Hoppas hoppas det löser sig. Känner att vi båda verkligen behöver en skön vecka i Grekland. 



update 
det blev ingen resa till Mykonos. Sparar oss till Australien om två månader istället!

5 comments:

  1. Vilken underbar blogg! Kom in på den ikväll när jag sökte efter surfing hos Bloggportalen och fasnar direkt. Så kul och se bilder och läsa om en helt annan plats!

    Känns inte helt fel efter några dagar med regn här i Dalarna direkt... Haha! Jag skulle inte heller ha något emot sol och bad oavsett vecka med andra ord, verkligen inte.

    Hoppas allt är bra i alla fall, tänkte bara lämna en kommentar!

    Johan Hermansson
    http://blogg.veckorevyn.com/johansmode

    ReplyDelete
  2. tänkte bara höra om du inte kunnat göra en fortsättning på din väg till oz? hittade bara första här på bloggen. ska snart dit nämligen och hade varit jättekul att få läsa fortsättningen :)

    ReplyDelete
  3. Grekland låter inte dumt. Simon tycker det är på tok för kallt i Sverige för att ens kallas sommar så vi kanske borde titta på en restresa vi med :P

    Väntar med spänning på nyheten...

    Kram

    ReplyDelete
  4. Självklart jag ska fortsätta med " Min väg till Australien". Bra tips hade helt glömt av! Det får bli morgondagens projekt :)

    ReplyDelete