Thursday, August 05, 2010

I'm in pain

Godmorgon!

Idag känner jag mej inte på topp. Har ont, förmodligen urinvägsinfektion. Det är verkligen för jävligt! Satt på marken i lördagsnatt och jag kände då hur fel det var men med lite alkohol i kroppen tänker man inte på det. Nej efter den gångna helgen med utgång två dagar i rad återgår jag till mitt vanliga hälsosamma jag. Ingen alkohol, nyttig mat och träning. Alkohol är inget för mej!
Nu ska jag försöka ta mej igenom denna dagen. Jag har något väldigt roligt att se fram emot i helgen. En av mina bästa vänner och hennes sambo kommer upp till Stockholm. Ska bli så roligt att känna på gravidmagen. Hoppas på att få känna lite sparkar också! Killarna ska gå på konsert och vi ska upptäcka Stockholm.


Dress : Sportsgirl Australia

2 comments:

  1. Krya på dig och tack för hälsningen i bloggen. Vi (jag och Simon) kommer ev till Stockholm en helg i början av september (4-5). Kanske ni har lust att gå ut och ta en drink eller nått då om ni inte har annat för er?!

    Kram

    ReplyDelete
  2. Tack :) Ja absolut det får vi kolla upp! Kram

    ReplyDelete