Wednesday, July 07, 2010

Sunny Sunny Sunny

Vaknade av solens starka strålar och visst är det väl underbart! Idag ska jag packa för imorgon sätter jag mig på tåget mot Blekinge! Chester o Otus följer såklart med. Vi sitter i djurvagnen och de älskar att åka tåg :)  Det gör däremot inte jag, SJ betyder bara trubbel men eftersom C måste stanna kvar i Stockholm och jobba får det bli tåget. Vi har inte åkt tåg sedan vi köpte vår bil. Men det ska väl gå huvudsaken är ju att jag kommer ner  :)


Jag ska ner och hjälpa kära mamma i hennes två affärer eftersom det är festival i stan! Sen har jag en miljon andra saker att göra också när jag är hemma som alltid. Men det är ju bara trevliga saker och jag längtar riktigt mycket nu!

Hittade detta fina linne längst in i garderoben, det är köpt i Australien och nu är det för litet för mej, typiskt. Det är så fina färger på det! 
Ha en härlig Onsdag! 


Im going down to Blekinge tomorrow with train and I'm bringing Chester & Otus to. 
It's a festival in the city so I'm going to help my mum in her two shops. Can't wait ! I bought this beautiful top in Australia but it's to small for me, damn it ! :)








2 comments:

  1. Riktigt somrigt (synd att det inte passar)

    Ha så skoj på Killebom (för jag antar att det är festivalen du pratar om).

    Kram

    ReplyDelete
  2. ja visst är den fin :) Tack så mycket! Kram

    ReplyDelete