Monday, July 05, 2010

Relaxing Monday

Det blir en lugn och skön Måndag för mig idag. Just nu tittar jag på McLeods Döttrar, det australienska programmet om systrarna på en farm i Australien. Kollar alltid på det när jag är ledig och för att få lite Aussie feeling :)
Sen är det organisering, tvättning, städning och matlagning som står på planeringen idag. Jag ska bla göra C's favorit side dish från Australien, chillis som jag tillagar i ugnen med diverse tillbehör. Det är så gott att ha som tillbehör till maträtter. När C kommer hem från jobbet ska vi åka och träna, men nu ska jag slappa lite i soffan tillsammans med mina bushundar. Ha en härlig dag!

I'm free today and right now I'm watching McLeods Daughters, they always show it here in Sweden at lunch time and when I'm free I never miss a show. It's great to get some Aussie feeling :) I will clean and wash today as well and tonight we're going to the gym together. I will make C's favorite side dish from Australia, the hot chillis, he's two cute grandmothers always cook that  when we're in Australia. Miss Bub and Bubi so much :)  Have a great day!


No comments:

Post a Comment