Thursday, December 24, 2009

Juligt i Australien

Vi har haft en mysig kvall med god mat och lite julklappsoppning!
Eftersom vi firar pa julafton hemma i Sverige sa firar vi jul i dagarna tva.
Chris ville inte oppna nagra alls idag for det ar ju jul imorgon for honom, men jag oppnade nagra :)
Nu for en timme sedan akte vi och tittade pa nagra hus i narheten dar de verkligen hade tagit juldekorationer pa allvar!

Vi gick runt och tittade och pa nagot vis trampade jag snett sa jag blotte ner hela foten med sno. Den var ju dock konstgjord men det var valdigt komiskt eftersom vi precis pratat om att det var sa mycket sno hemma i Sverige!

 Vackra bilder tagna med min Canon EOS 50D , dessa ar direkt jpeg eftersom jag var lat och inte fixade RAW filerna. 

Det du pappa, det gillar du va ?  :)












No comments:

Post a Comment