Monday, March 21, 2011

Long break

Det blev tyst här på bloggen ett tag och det var välbehövligt. Jag behövde en total break från sidan ett tag och det kändes oerhört skönt. Ibland blir det bara för mycket och det blev inte kul att skriva längre.
Men nu med nya iMac framför mig känns allt mycket lättare :)
Nu är det full fokus på vårt bröllop som blir nu i sommar! Det behövs mycket planering eftersom många av gästerna reser från Australien till Sverige. Mycket mer komplicerat vill jag lova. Nu ska jag städa och sen kolla runt på bröllopsinbjudningar och efter det ska jag logga in på Högskolan Jönköpings pingpong portal och plugga lite bildbehandling.



We had a long break from the blog and it was needed. It wasn't fun to write anymore but with our new iMac it will be a lot better :) We are planning our wedding this summer and it's much to plan because many of the guests will be travelling from Australia to Sweden. 
Btw Chris is doing really good in his Swedish courses. 
I'm proud :)

Några familjemedlemmar innan förlovningsfesten i Australien. Picture from our Engagement Party in Australia.

2 comments:

  1. Kul att du är tillbaka. Man ska inte blogga om man inte har lust. Härligt att ni gifter er redan i sommar. :)

    Kram

    ReplyDelete
  2. i'm so glad that i just stumbled across your blog.
    i'm from melbourne and i'm thrilled that you love it.
    i have a little bit of an infatuation with sweden, so i'm hoping one day really soon to make a trip there to explore and have the most incredible time.
    congrats on your engagement! x.

    ReplyDelete