Sunday, November 21, 2010

Back on track

Finally I'm back after a bit of a break with the blog. Hopefully I will be able to do a couple of posts then and then. We have been so busy with a lot of things. We had a wedding yesterday and C was the best man. It was just beautiful. I will upload the photos soon.

Antligen ett inlagg! Vi har haft fullt upp med allt mojligt. Igar var det brollop och C var best man. Det var valdigt vackert och jag har massor av fina bilder. For Cs del var det en valdigt lang dag. Han skulle vara pa plats i The Manor tidigt pa morgonen kl 8 sen rullade det pa hela dagen. Brollopslunchen som alltid halls innan kyrkan var klockan 11. Sen var kyrkan klockan 13.30 och efter det var det fotografering pa olika platser. Klockan 18 borjade brollopsfesten. 300 gaster. Och manga olika traditioner under dagens lopp. Har slar man verkligen pa stort. Jag ska lagga upp bilder men ikvall orkar jag inte. Nu har jag dessutom skrivit alldeles for mycket. Godnatt! 

Jag hade denna klanning igar pa brollopet. Kopt i Melbourne pa Myers.
My dress yesterday. 



No comments:

Post a Comment