Tuesday, October 26, 2010

Jag är lyckligast på jorden

Jag kan inte beskriva känslan jag har just nu, det är bara total lycka och glädje. Som jag har längtat efter detta! Nu har vi flyttat alla våra saker från Stockholm och ska snart börja vår resa till Australien! Jag är så glad att slippa Stockholm så ni anar inte!!! När jag gick från S.gatan på Söndagsem var jag så överlycklig och att slippa allt som har med det att göra är total lycka. Vilken befrielse! Men jag har haft två underbara BC:s på jobbet, Anna och Caroline, som jag kommer att sakna mycket!


I helgen var det 28 grader i Melbourne. Great! Nu måste jag vila innan jag gör något annat. Det var tufft att flytta och det tog väldigt lång tid. Men med hjälp av vår fantastiska familj gick det ändå bra tillslut! Jag lovar att uppdatera mera senare. Det tar på krafterna att flytta och så är det så många underbara besök att göra när man varit borta ett tag från Blekinge! 



Och tusen tack till Anna och Simon som gav oss en Beautiful Blogger Award! Anna är från Sverige och Simon är från Australien och de har en jättefin blogg - Swaussie


 Can't wait for a swim in the pool. NOT LONG NOW! AUSTRALIA !




1 comment:

  1. Härligt att flytten gick bra och ni är lyckliga!

    Vill också åka till ett soligt Melbourne,jag har ju bara lyckats vara där på höst/vinter och vår. Lite avis är jag allt på er som åker snart. :)

    ReplyDelete