Friday, May 03, 2013

Vårpromenad

Vilket underbart vårväder det är! Idag lyckades jag ta mig ut på en lång runda. Det är mycket som ska klaffa innan man kan bege sig ut. Jag var på väg ut och allt var klart men då var lille Oliver mer hungrig så bara in igen av med alla ytterkläder och fram med mjölkbaren :) Så efter en 40 mins ätande kunde vi äntligen ge oss ut. Han sover bra i vagnen och verkar gilla att vara ute på promenader. Jag hade hundarna med mig och det gick ganska bra faktiskt. Vi mötte andra hundar två gånger och både de och de mötande hundarna skällde väldigt högt men Oliver vaknade inte. Tror han har blivit van av hundskall inne i magen :)
Nu är klockan 03 på natten och jag har precis ammat och nu hoppas jag lille älsklingen vill sova så även jag kan få lite sömn. Chris sover och hundarna sover.
Godnatt!













No comments:

Post a Comment