Wednesday, October 12, 2011

Mysig höstdag

Idag har det varit jättehärligt höstväder! Krisp i luften och blå himmel med fina gula, röda höstlöv som yrt kring! Jag älskar vår svenska natur! Och att vi har tydliga årstider.
Idag har jag haft en jättetrevlig lunch med Michaela som jag inte träffat på alldeles för många år! Vi har bott för långt ifrån varandra! Men nu gör vi inte det längre så nu blir det oftare! Sen efter jobbet träffade jag Erika o Sara och deras guldklimpar! Vi fikade och sen har vi busat på lekplatsen. Jag hann även med att gå en promenad med hundarna. Nu ska jag träffa Linn och lämna lite saker som jag haft här ett tag.


Some pictures from today, beautiful autumn day :) Fresh nice crispy air! I love our nature here in Sweden. Today I had lunch with Michaela a friend I havnt seen for years because we lived far away from each other. Now we dont so we'll see each other more! After work I meet Erika and Sara and their kids! We went to the bakery and then to the playground!


No comments:

Post a Comment