Sunday, May 29, 2011

Time

Tiden flyger verkligen iväg för tillfället och jag har inte haft någon tid över för att skriva här. Väldigt tråkigt  men förhoppningsvis hittar jag lite tid snart till det. Idag ska vi till IKEA och sen fira underbaraste mamma såklart.

Många släktingar och vänner i Australien har börjat boka sina biljetter nu hit till Sverige! Det känns att det börjar närma sig :)
Inbjudningskorten kom förra veckan från Australien så vi har börjat så smått att dela ut dem. Jag är riktigt nöjd med dem men vilken tid det tog innan vi bestämde oss. Det var riktigt svårt. Ska handla många  frimärken idag så jag kan skicka dem på Måndag. 
Ha en härlig Söndag!

1 comment:

  1. Hej,
    förstår att ni har fullt upp inför det stundande bröllopet med besök från Oz. Vet inte exakt när det hela går av stapeln, fick för mig augusti, men vill passa på att skicka en lite lyckohälsning och hoppas att er dag blir speciell och underbar. Kanske kommer det en liten uppdatering i bloggen efteråt (hoppas).

    Kram

    ReplyDelete