Friday, November 27, 2009

Down under

I like it here. Mostly sunny but we actually had a bad storm yesterday. The rain is much needed here so we're all enjoying the rain "down under".




Nu far ni inte tro att vi har det sa har varje dag, nejda igar var det en mindre tornado i stan.
Vi hade tur som kunde gomma oss langst in i smyckes butiken. Men intressant det var det minsann.
Jag har nog aldrig sett en tornado innan. Det var over pa nan minut dock, sen drog den vidare. Butiker fick stanga och sirenerna ljod, sa det var tydligen ganska illa.
Manniskorna har nere blir overlyckliga av regn, ja det ar lite lustigt. De ger ifran sig ett gladjeskrik och sen tittar de pa varandra och ser sa oerhort nojda ut. Jag forsoker stamma in jag ocksa. Aven om det ar svart som svensk att kanna den dar gladjen over regn. Naja idag ar solen har igen.

1 comment:

  1. Hej gumman! Ni ser ut att ha det bra! =) Jag saknar dig som tusan på Vagabond... Maila mig på karinmariafredriksson@hotmail.com så fort du har tid! Jag längtar tills februari, men jag antar att du inte gör det ;) Haha! Ha det fint nu! Vi höres av snart! Puss och kram

    ReplyDelete