Tuesday, April 16, 2013

Yesterday

Igår hade jag en städ- och bakdag.
Det blev urgoda saftiga kardemummabullar. De blev mycket bättre än förra gången.

Försöker hålla mig hemma nu varje dag och inte åka iväg för långa turer själv. Håller på att förbereda mig mentalt inför vad som komma skall och vissa stunder är jag väldigt nervös. Har lite olika meditationer jag gör och så tänker jag på mina målbilder. Det är en spännande och ny tid som väntar oss.

Snart får vi även besök från Australien. Chris mamma och pappa kommer hit om ett tag. Det är mycket kul att se fram emot i vår och sommar!

Idag blir det återigen att städa lite, manisk inför bebis hemkomst :) och sen vila mycket. Igår blev jag lite svimfärdig efter bullbaket och städandet så får ta det lite lugnare idag. Svårt när hjärnan vill göra så mycket men kroppen behöver vila.








No comments:

Post a Comment