Wednesday, April 06, 2011

Kusin Mikael i Paradise Hotel Norge

Min "lilla" (inte nu längre) kusin är med i Paradise Hotel Norge. Han är bara för härlig den grabben! Alltid positiv och glad med nära till skratt precis som sin tvillingbror. Jag skulle faktiskt vilja sträcka mig så långt och säga att alla vi kusiner är precis så positiva och glada :) Skrattet är aldrig långt borta och det tycker jag är en väldigt bra egenskap. Ni kan tänka er vad kul vi har på våra kalas och när vi träffas :) Just nu bor dock både Mikael och min bror Ola i Oslo. Saknar dem väldigt mycket. Men vi ska snart åka upp och hälsa på dem i Norge!

Här är lite klipp med kusinen från norska tv3play. Han är med just nu i denna säsong och man kan kolla på avsnitten på tv3play.no

My cousin is in the tv-show Paradise Hotel in Norway















Han har startat en blogg också

http://mikaeljohnsson.blogspot.com

No comments:

Post a Comment